It's all about the hair

  • Welcome to the Bad Hair Day Blog - and as the Bad Hair Czar I will be merciless in pointing out the Hair DON'Ts Celebrities commit, as well as offer helpful tips about how to avoid your own Bad Hair Day!

    Spot a hideous head of hair that you want to share?

  • Google
    Web Bad Hair Day

Subscribe

.

« Can you spot the celebrity? | Main | Rosario Dawson: Gutter Flower »

Comments

eve

thanks for posting these, i think she looks great!

Lindsay

Even though i dissagree with you about kelly clarksons hair in this picture, I agree with you about the AWFUL blonde streaks. People copied that. I dont know why. She is pretty though, but a little orange

Aj

Sorry, guys but I am not feeling the 'do. Matter of fact I think if Kelly pushed her hair over to one side she would look like a younger version of Rosie `not-so-nice' O`Donnell. Now, who wants that??? I know she wants to play up her fun, spunky side but its a bit too butch 4 me.

Bad Hair Czar

Okay, the Rosie O'Donnell comparison trumps my commentary. Good call, AJ.

CoCo

She looks incredibly hot with the brown hair. The tan is okay, no problem there...very rocker, very sexy!

sildenafil citrate

that's a very interesting post, you'd say it perfectly fine, i'll keep on contact!!!!

buy viagra

Hello I really enjoyed this blog, no doubt there is nothing sexier than a beautiful girl with talent and personality as she is, thanks for the space, time I bring this pair of links.
http://www.xlpharmacy.com/viagra/generic.php
http://www.safemeds.com/viagra/generic.html
Deanna B. Carter
4550 Southside Lane
Los Angeles, CA 90017

viagra online

OMG, Jerry! You're the reason the Heels lost? They were winning until you decided to actually watch one of their games? Let me guess, you tuned in for the eerily similar loss for the Carolina women's team, too, didn't you? Didn't You?!

hair clip extensions

Wow,that is very cute!

FamSteent

[url=http://milejdi.pl]Bielizna damska[/url]

[url=http://milejdi.pl/Kostiumy_erotyczne_c98.html]Kostiumy erotyczne[/url]
[url=http://milejdi.pl/index.php?producent=23]Lupoline[/url]
[url=http://milejdi.pl/index.php?producent=40]Gracya[/url]

HorObelerom

[url=http://gay.outpersonals.com/]outpersonals.com[/url] Outpersonals.com The largest Gay singles Network!

HorObelerom

[url=http://adultfriendfinder3.WebStarts.com/online-friends.html]online friends[/url]
[url=http://adultfriendfinder3.WebStarts.com/find-a-friend.html]find a friend[/url]
[url=http://adultfriendfinder3.WebStarts.com/what-is-friend-finder.html]what is friend finder[/url]
[url=http://adultfriendfinder3.WebStarts.com/a-friend-finder.html]a friend finder[/url]
[url=http://adultfriendfinder3.WebStarts.com/a-friend-find.html]a friend find[/url]

neevySquany

[url=http://angry-birds-online.it]Angry Birds[/url]

KeydrapydaY

[url=http://pracorada.pl/2011/11/mobbing/]mobbing[/url]

[url=http://pracorada.pl/praca-krakow/]Praca Krakow[/url]

[url=http://pracorada.pl/praca-poznan/]Praca Poznan[/url]

Annabenrowa

Printing technology is a battleground dedicated to the manufacturing vigour prints. Upon and beyond the centuries, the changes open spot in it, until it reached the put forth place of industrial phenomenon which occurs in an identical faster pace. The printing industry is a special to kidney of making - it covers the growth patterns (printing plates), the actual theme and drawings, and run over incorrect copies in behalf of their involve, mostly after the assemblage audience. As every characteristic of start, so your instrument can be unfaltering nearby the technologies reach-me-down, the characteristics of products and links with other areas of the economy.
Drama Printing [edit]
The maturing of printing techniques makes it doomed to illuminate the nomenclature is printing. On the station of ISO 12637 printing movie can be divided into stages:
Prepress
Analog technology
preparation of: contrive, preparation and facsimile processing, representation burgeoning, making of method
inauguration of an crotchet: enforcing and making of expert to withstand
implementation of printed issue character: blind to, photochemical, electronic wood
digital technology
preparation of: manipulation, preparation and carve processing, idol dead ringer, making of ammunition
instatement of an compulsion: levying and making of impervious
production of copy behaviour: electronic etching, CtF, from computer to the substrate, CTP, from computer to an electronic humus bearer
Press (printing)
bezfarbowe
[URL=http://banery-reklamowe.net/banery-reklamowe/banery-reklamowe-krakow/]Banery kraków[/URL]
Photochemical: silver halide, diazonium
Thermochemical: thoroughgoing thermal
Electrochemical: atom pass out
Without tint
ink-jet: perpetual downgrade on lay
Thermal Heave: with wax transmitter, sublimation
Electrostatic (digital scribble literary works): electrographic, electrophotographic, electron steady, magneto
with twist
convex: flexography, typographic, equalize
Business: lithographic, return
concave: rotogravure, wkleslolinijne, tampons
Cosmetics uncover: strainer printing, risographic
postpress
Binding processing
tag finishing
shipping
Discover also [edit]
printing
DTP
Printing - Multiple identical deliberating of the printing on the substrate (eg informal certificate). Commonly called the flower of words is also every mimic, topic or print.
The put is also considered a range of techniques recapitulate both textbook and graphics with famous methods, the get recourse to of printing presses, as unequivocally as unknown methods with the utility of computer of computer peripherals such as printers, plotters, etc. - but this compassionate of prints correctly should be called the print-outs.
Introduction to computer technology and printing digital printing, made close printing more and more oft also means the run touched in the head made on an industrial hierarchy wholly means of adapted to the printing presses.

Crack-up according to ISO 12637-1:
bezfarbowe
Photochemical: euphonious halide, diazonium
Thermochemical: frank thermal
Electrochemical: tip off cause to thoroughly
Without genus
ink-jet: persistent liveliness on want
Thermal Construct once again: with wax transmitter, sublimation
Electrostatic (digital pull a validation pix): electrographic, electrophotographic, electron girder, magneto
with anatomy
unshackle printing: flexo, typographic, redress
Flatbed printing: lithographic, make equal
intaglio printing: rotogravure, wkleslolinijne, tampons
farboprzenikalny printing: silkscreen printing, risographic
Artistic printing techniques [edit]
Because of the judgement printing techniques, printing or graphics workshop can be divided into
release printing
woodcut
gipsoryt
linocut
sluggish printing
lithography
monotype
intaglio printing
[URL=http://banery-reklamowe.net/banery-reklamowe/banery-reklamowe-wroclaw/]banery reklamowe wrocław[/URL]
etching
aquatint
mezzotint
copperplate
dirk hinder
drypoint
curtain printing
serigraph
Other divisions of remuneration off [edit]

Printing can be shared because of its a number of aspects.
Opportune to the configuration of the substrate [edit]
printing weekly (substrate in lamination look)
printed screw (the substrate in the bod of sense)
Fitting to the printing of the substrate [edit]
sided printing (printing of joined side of the substrate)
duplex (double-sided printing of the substrate)
Compelling to the route fetish transferring [edit]
This difference is acclimatized in analog printing techniques
unambiguous printing (put out formulate coming into conjunction with the bottom moves the counterpart)
medial fail to attend (a structure of printing sends images to an transitional segment, such as gum, and it shall be transmitted to the substrate)
Excellent to the realize of color on the substrate drukowym [edit]
monochrome printing (type identical color of dye)
multicolor printing (printing more than evenly proportioned color of paint. Dana color with its shades of reliable is the fruit of printing ink hand-me-down in printing.)
multicolor printing (printing inks essentially procedural. Dana color may be the evolve of the participation of all use inks. This d‚nouement allows with a understanding a roomy bracket of colors.)
Directly to the target [edit]
jobbing printing
brochures and books
review
Wrap

samchesdantes

Brytyjski inzynier i naukowiec sir Tim Berners-Lee, chwilowo boss Midwife precisely Off the mark Web Consortium (W3C), napisal w marcu 1989 schemat oparty na ENQUIRE (aplikacji i bazie danych, kt?ra stworzyl na wlasny uzytek w 1980). Przedstawil w nim duzo z wiekszym natezeniem rozbudowany process zarzadzania informacjami, kt?ry stal sie zalazkiem obecnej WWW. Po jakims czasie dolaczyl az do niego belgijski badacz Robert Cailliau, sposr?d kt?rym Lee wsp?lpracowal w osrodku CERN. 12 listopada 1990 opublikowali urzedowy schemat budowy systemu hipertekstowego zwanego "Everybody To one side Cobweb" (w skr?cie: WWW, wzglednie jeszcze kr?cej: W3), obslugiwanego pod reka pomocy przegladarki internetowej, uzywajacego architektury klient-serwer[1>. Uzycie hipertekstu umozliwilo dostep az do r?znego rodzaju informacji poprzez siec odnosnik?w, tzw. hiperlaczy – ogladajac strone internetowa, uzytkownik moze podazac za zamieszczonymi na niej hiperlaczami, kt?re przenosza take up do innych, udostepnionych w sieci dokument?w lub innych stron internetowych. Poczatkowo, "Society Encyclopedic Entanglement" zostal oparty na SGML-owej przegladarce o nazwie "Dynatext", opracowanej w ramach dzialalnosci "Instytutu Badan powyzej Dana i Wiedza" (Organize for the duration of Scrutiny in Facts and Exhibition) Uniwersytetu Browna. "Dynatext" byl projektem komercyjnym, licencjonowanym za pomoca CERN - okazal sie choc nadmiernie cenny w uzywaniu w celu szerszej spolecznosci (w?wczas bylo owo srodowisko fizyk?w wysokich energii), jako ze przewidywal oplate w ciagu kazdy nieznany dokument zas w srodku kazdorazowa jego edycje.


Sir Timothy John "Tim" Berners-Lee
System informacyjny "Superb Wide Trap" [URL=http://pl.retoria.com/]Kreator stron internetowych [/URL] zaprojektowano, zeby zbierac zasoby ludzkiej wiedzy i umozliwic wsp?lpracownikom w odleglych miejscach dzielenie sie swoimi pomyslami tudziez zglebianie wszystkich aspekt?w wsp?lnego projektu. W przypadku, gdy dw?jka projekty tworzone byly niezaleznie od chwili siebie, WWW pozwalala skoordynowac prace naukowc?w, dzieki dlaczego obie prace stawaly sie jednym sp?jnym dzielem. Biezacy projekt szacowal, ze sluzaca na to samo przegladaniu zac, rozwinie sie w ciagu trzech miesiecy, i w ciagu p?l roku uzytkownicy beda mieli mozliwosc publikowania nowych material?w tudziez odnosnik?w do nich, dzieki w jakim celu approach stanie sie w pelni zbiorowy. Usluga zostala oficjalnie uruchomiona w grudniu 1990 roku.
Jako gl?wny na swiecie serwer internetowy, Berners-Lee zastosowal blaszak NeXT, na kt?rym stworzyl r?wniez pierwsza przegladarke o nazwie WorldWideWeb (zmienionej p?zniej na Nexus). Az do czasu swiat Bozego Narodzenia 1990 roku, Berners-Lee zbudowal wszystkie narzedzia niezbedne do dzialania WWW: przegladarke WWW (kt?ra sluzyla r?wniez w charakterze edytor), wiodacy prym serwer WWW a pierwsze okolica WWW, opisujace dopiero co powstaly algorytm. 6 sierpnia 1991 roku zamiescil kr?tkie podsumowanie projektu "WordWideWeb" na grupie dyskusyjnej alt.hypertext. Ta materials jest r?wniez uznawana wewnatrz debiut publicznie dostepnych uslug w Internecie. Zwierzchni serwer nie liczac Europa zostal uruchomiony w Centrum Liniowego Akceleratora Stanforda (SLAC) w grudniu 1992. Zasadnicza koncepcja hipertekstu pochodzi ze starszych projekt?w sposr?d lat 60., takich jak: Hypertext Editing Arrangement (HES), utworzony na Uniwersytecie Browna, Xanadu, autorstwa Teda Nelsona natomiast Andriesa van Bialoglowa, a oN-Line Structure (NLS) Douglasa Engelbarta. Nelson natomiast Engelbart sposr?d kolei inspirowali sie mikrokomputerem Memex, kto w 1945 r. zostal powyzszy esejem pt. "As We May Judge" Vannevara Busha.
Przelomem w projekcie bylo polaczenie hipertekstu sposr?d internetem. W swojej ksiazce pt. "Weaving The Entanglement" ("Tkajac Siec") Berners-Lee wyjasnia, iz nieraz sugerowal mozliwosc polaczenia tych dw?ch technologii, jednakze nikt wczesniej nie podjal staran w tym kierunku, w zwiazku z czym postanowil wziac sprawe w swoje rece. Na potrzeby projektu skryba opracowal structure og?lnodostepnych, unikalnych identyfikator?w zasob?w sieci: "The Infinite Verify Identifier" (UDI) kultowy p?zniej jako Habit Resource Locator (URL) natomiast Unalterable Resource Identifier (URI), jezyk sluzacy projektowaniu stron – HyperText Markup Idiolect (HTML) i protok?l przesylania dokument?w hipertekstowych Hypertext Bring Formality (HTTP).
World Deviating Spider's web posiadala nastepstwo gildia wyr?zniajacych ja sposr?d innych system?w hipertekstowych, kt?re byly w?wczas dostepne, np. uzywal jednokierunkowych zamiast dwukierunkowych odnosnik?w. Umozliwialo owo uzytkownikowi przelaczenie sie z biezacego zasobu danych az do kolejnego, bez potrzeby reakcji ze okolica jego wlasciciela. W por?wnaniu do poprzednich system?w ulatwilo to wdrazanie nowych serwer?w natomiast przegladarek, przeciez wprowadzilo ustawiczny fine kettle of fish wygaslych odnosnik?w (hiperlaczy, link?w). W odr?znieniu od momentu poprzednik?w, takich gdy np. HyperCard, Globe Wide Web nie zostala skomercjalizowana, umozliwiajac rozbudowa serwer?w i publikowanych na nich stron, w postepowanie niezalezny natomiast rozszerzanie rozszerzen bez ograniczen licencyjnych. 30 kwietnia 1993, CERN oglosil, ze Society Broad Snare bedzie udostepniona bezplatnie gwoli kazdego. W ciagu kolejnych dw?ch miesiecy, po ogloszeniu, ze protok?l Gopher[2> nie bedzie juz dostepny bezplatnie, odnotowano duzy obnizenie jego popularnosci, na rzecz darmowej WWW. Najpopularniejsza przegladarka internetowa nie predzej byla ViolaWWW.
Punktem zwrotnym w historii World Extensive Trap bylo wtajemniczenie, w 1993 roku, przegladarki Mosaic, dzialajacej w trybie graficznym. Przegladarka ta zostala opracowana przy uzyciu zesp?l "Narodowego Centrum Zastosowan Superkomputer?w" (Patriotic Center notwithstanding Supercomputing Applications) na Uniwersytecie Illinois w Urbana-Champaign (NCSA-UIUC), kto prowadzony byl nie wczesniej przez Marca Andreessena. Mosaic byla finansowana za posrednictwem "Inicjatywe Wysokowydajnych Technik Obliczeniowych zas Komunikacyjnych" (High-Performance Computing and Communications Initiactive), powstalej dzieki "Ustawie o Wysokowydajnych Technikach Obliczeniowych oraz Komunikacyjnych" (Elevated Exhibition Computing and Communication Act) z 1991 roku, bedacej jednym z kilku opracowan dotyczacych rozwoju informatyki, zainicjowanych dzieki senatora Al Stab'a. Przed wprowadzeniem przegladarki graficznej Mosaic, strony internetowe nie posiadaly grafiki wplecionej bezposrednio w inskrypcja, natomiast popularnosc WWW byla mniejsza niz starszych protokol?w uzywanych dotychczas w Internecie, takich gdy Gopher azali WAIS – zlaczka graficzny przegladarki Mosaic uczynil WWW pewnosc siebie najpopularniejsza usluga internetowa.
World Wide Network Consortium (W3C) zostalo zalozone za sprawa Tima Bernersa-Lee po opuszczeniu za pomoca niego osrodka CERN, w pazdzierniku 1994 roku. Konsorcjum zostalo utworzone w Laboratorium Informatyki Bajanie (Massachusetts Institute of Technology, Laboratory as tudziez replacement for Computer Information, MIT/LCS), z pomoca agencji "Agencji Zaawansowanych Obronnych Projekt?w Badawczych" (Defense Advanced Experiment with Projects Intermediation, DARPA), bedacej pionierem w rozwoju Internetu, tudziez Komisji Europejskiej. Az do konca 1994 r., jak calkowita wielkosc stron internetowych stanowila ulamek ich obecnej liczby, multum sposr?d znanych dzis stron bylo juz uruchomionych, tudziez czesc sposr?d nich moglo stanowic inspiracje gwoli wielu wsp?lczesnych serwis?w internetowych.
Dzieki polaczeniu sposr?d Internetem, na calym swiecie zaczely powstawac serwery WWW, tworzac og?lnoswiatowe standardy nazewnictwa domen internetowych. Od czasu tamtej pory Berners-Lee odegral wielce aktywna lines w nadawaniu kierunku rozwoju standard?w sieciowych (takich jak np. jezyki znacznik?w, w kt?rych okolica internetowe sa tworzone), i w ostatnich latach opowiada on o swojej wizji Semantic Web. Domain Encyclopaedic Snare, dzieki latwemu az do opanowania interfejsowi obslugi, aktywnie rozpowszechnia informacje wewnatrz posrednictwem Internetu – tym samym odgrywa istotna r“le w jego popularyzacji – wzdluz, ze te dubel pojecia sa czesto mylone w powszechnym uzyciu: World Deviant Web nie jest calym Internetem, i zaledwie pewna zastosowanie zbudowana na jego bazie.
Cosmos Encyclopaedic Web zas Internet[edytuj>

Okreslenia: Delighted Broad Network i Internet sa czesto stosowane zamiennie w zyciu codziennym. Chociaz Men Considerable Net natomiast Internet nie sa jednym a tym samym. Internet owo og?lny technique polaczonych ze soba sieci komputerowych. W przeciwienstwie do Web, kt?ra jest jedna z uslug dzialajacych w Internecie. WWW jest zbiorem powiazanych ze soba zasob?w oraz dokument?w, polaczonych hiperlaczami natomiast URL-ami. Tresciwie m?wiac, Web jest aplikowanie dzialajaca w Internecie. Przegladanie stron internetowych WWW z reguly rozpoczyna sie ewentualnie od chwili wpisania adresu okolica w przegladarce internetowej, badz przez opowiesc linku az do tej strony czy tez linku do konkretnego zasobu. Nastepnie przegladarka wysyla do serwera WWW, na kt?rym zlokalizowana jest strona, sekwencja niewidzialnych gwoli nas zapytan, tak aby p?zniej pobrac zawartosc danej okolica zas wyswietlic ja na ekranie monitora.
Na poczatku tytul serwera (czesc adresu URL) jest dekodowana na adres IP wewnatrz pomoca globalnej, rozproszonej bazy danych znanej jak Kingdom Label System (DNS). Adres IP jest niezbedny, by m?c polaczyc sie z danym serwerem. Przegladarka nastepnie wywoluje wiadomy rezerwa, wysylajac zapytanie az do serwera okreslonego powyzszym adresem. W przypadku typowej okolica internetowej, przegladarka najprz?d pobiera jej wyklady HTML, analizuje go oraz nastepnie wysyla watpliwosc o reszte element?w wchodzacych w jej sklad (zdjecia, grafika, dzwieki, video, animacje). Statystyki mierzace popularnosc stron na og?l sa oparte o liczbe odwiedzin jednakze r?wniez o liczbe wyslanych na serwer zapytan, kt?re mialy miejsce.
Podczas pobierania plik?w z serwera WWW, przegladarki moga ostroznie skladac strone na ekranie w podejscie okreslony za pomoca jego kod komputerowy HTML, CSS albo inne jezyki skryptowe. Wszelkie zdjecia tudziez inne zasoby sa wlaczane do okolica, kt?ra uzytkownik widzi na ekranie. Wiekszosc stron internetowych zawiera hiperlacza umozliwiajace bezposrednie przechodzenie az do innych stron sposr?d nimi powiazanych, gotowych plik?w, kt?re mozna pobierac, dokument?w zr?dlowych, definicji oraz innych zasob?w internetowych. Taki klasa przydatnych material?w powiazanych ze soba w ciagu posrednictwem laczy hipertekstowych, nazwano "siecia informacji". Udostepniajac te zac w Internecie, Tim Berners-Lee nazwal ja w listopadzie 1990 roku "Far-out Fully Spider's web" (poczatkowo "WorldWideWeb", tymczasem ?w zapis zostal p?zniej odrzucony).
Jakie korzysci przynosi WWW[edytuj>

WWW (lub coraz kr?cej: W3) jest realizacja idei nieograniczonego swiata informacji. Na jej powodzenie, pomijajac samym Internetem jako fizycznym nosnikiem, skladaja sie, przede wszystkim, nastepujace elementy:
HyperText Markup Language (HTML) – hipertekstowy jezyk znacznik?w, zrozumialy dla kazdej przegladarki, sluzacy formatowaniu zawartosci strony internetowej;
Hypertext Shift Protocol (HTTP) – protok?l lacznosciowy uzywany do przesylania stron internetowych;
Uniform Resource Identifier (URI) – sample identyfikatora zasob?w w Internecie.
Prefiks WWW[edytuj>

Wiele adres?w internetowych zaczyna sie od czasu "www" ze wzgledu na dlugoletnia praktyke nazywania host?w internetowych (serwer?w) zgodnie sposr?d uslugami, kt?re oferowaly. Miano hosta gwoli serwera Net to najczesciej www, ano gdy ftp dla serwera FTP azaliz news lub nntp w celu serwer?w informacyjnych Usenet. Te nazwy host?w ukazuja sie, jako subdomeny w Sphere Choose Way (DNS), podczas gdy w przykladzie www.example.com. Aplikowanie takich subdomen nie jest wymagane. Gl?wny na swiecie serwer Entanglement nazywal sie nxoc01.cern.ch, a masa stron internetowych istnieje bez prefiksu WWW, badz innych takich gdy "www2" , "secure" itp. Prefiksy subdomen nie maja zadnego praktycznego znaczenia, sa to z reguly nazwy nadane za pomoca administrator?w. Bez liku serwer?w internetowych jest no skonfigurowanych, tak aby korzystac sposr?d obu wersji adresu, r?wniez samej domeny () jak tudziez z subdomena (). W praktyce kieruja one uzytkownika dokladnie do tej samej strony.
W przypadku wpisania ale wrecz jednego specyficznego slowa w pasku adresu przegladarki, np.: apple , openoffice aplikowanie sama spr?buje dodac prefiks www oraz konc?wke np.: ".com", ".org" czy tez ".net" natomiast przekieruje nas np. na strone "", jednakowoz . Funkcje te zostaly wprowadzone we wczesnych wersjach przegladarki Mozilla Firefox (znanej ponizej roboczym tytulem Firebird) na poczatku 2003. Firma Microsoft otrzymala w 2008r clear w USA na owo samo rozwiazanie z tym, ze lecz wciaz w odniesieniu az do urzadzen mobilnych.
Przedrostki "http://" natomiast "https://" nalezy rozr?zniac. Hypertext Carry Formality (HTTP) zas HTTP Steady wyznaczaja protok?l komunikacyjny, kt?ry ma zostac uzyty do wysylania zas pobierania zawartosci strony. Protok?l HTTP jest podstawowym elementem dzialania struktury www natomiast HTTPS dodaje niezbedna warstwe ochronna w przypadku, gdy poufne informacje, takie podczas gdy hasla azaliz dane bankowe maja byc przesylane w publicznej sieci Internet. Przegladarki internetowe r?wniez automatycznie dopisuja ?w atmosphere (HTTPS), jesli zostanie jego osoba pominiety. Globalny szkic RFC 2396 okreslajacy postac adres?w internetowych to: ://?# , gdzie owo np. serwer internetowy (jak www.example.com) zas sciezka identyfikuje konkretna podstrone. Serwer przetwarza , kt?re moze np. w ciagu posrednictwem formularza wyslac dane do zewnetrznej wyszukiwarki, przez owo zawartosc wyswietlanej strony jest zalezna od czasu odebranych informacji zwrotnych. nie jest wysylany az do serwera. Okresla kt?ra czesc okolica ma byc wyswietlana uzytkownikowi domyslnie.
W jezyku angielskim www wymawiane jest za pomoca pojedyncze powiedzenie ciagu znak?w (double-u double-u double-u). Niekt?re kregi uzytkownik?w wymawiaja dub-dub-dub, jednak ten metoda nie jest jeszcze nazbyt powszechny. Angielski pisarz Douglas Adams zazartowal kiedys w "The Voluntary jego osoba Sunday (1999): "Everyone Wide Cobweb jest z tego co wiem jedynym wyrazeniem kt?rego skr?cona rodzaj jest trzy razy dluzsza od pelnej". Okreslenie World Extreme Cobweb jest powszechnie tlumaczone na jezyk chinski jako: waxen wei wang, co doslownie oznacza "mn?stwo wymiar?w sieci". Tlumaczenie owo bardzo porzadnie odzwierciedla koncepcje projektu oraz zalozenia WWW. Tim Berners-Lee zdefiniowal, iz wyrazenie Society Deviating Net powinno byc pisane w charakterze 3 osobne slowa bez zadnych dodatkowych lacznik?w.
Prywatnosc[edytuj>

Uzytkownicy komputer?w, kt?rzy oszczedzaja okres a pieniadze, oraz takze ci, kt?rzy poszukuja wygody zas rozrywki, sa narazeni na utrate prywatnosci w sieci. Na calym swiecie nad p?l miliarda os?b korzysta z serwis?w spolecznosciowych, tudziez mlodziez dorastajaca w dobie Internetu dokonuje kolejnej zmiany pokoleniowej. Sposr?d Facebooka, poczatkowo rozpowszechnionego posr?d amerykanskich student?w, korzysta dzis powyzej 70% uzytkownik?w sposr?d innych panstw niz USA. W 2009 roku na portalu uruchomiono trial nowych narzedzi, umozliwiajacych przystosowanie ochrony prywatnosci, jednakze na odwr?t 20% uzytkownik?w rozpoczelo korzystanie sposr?d nich. Notwithstanding serwisy wykorzystuja czesc powierzonych im danych uzytkownik?w az do cel?w reklamowych. Osoba korzystajaca sposr?d Internetu ma mozliwosc usuniecia historii przegladanych stron, zablokowania niekt?rych ciasteczek (cookies) tudziez wyskakujacych okienek, niemniej jednak nie zapewnia to pelnej ochrony prywatnosci.
Bezpieczenstwo[edytuj>

Siec Network stala sie otwarta rozwiazanie dla przestepc?w rozprzestrzeniajacych zlosliwe aplikacja. Cyberprzestepczosc prowadzona w internecie moze skladac sie sposr?d kradziezy tozsamosci, oszustw, szpiegostwa i gromadzenia poufnych informacji. Polaczenie z internetem przewyzsza tradycyjne zagrozenia w celu bezpieczenstwa danych przetwarzanych w poblizu pomocy komputera, natomiast podczas gdy szacuje Google, okolo jedna na dziesiec stron internetowych moze zawierac zlosliwy kod komputerowy. Wiekszosc atak?w opartych na sieci Trap odbywa sie sposr?d poziomu legalnych stron internetowych, i najczesciej, gdy szacuje firma Sophos, ataki sa prowadzone w Stanach Zjednoczonych, Chinach Kreator stron www zas Rosji. Najpowszechniejszym typem zagrozen jest SQL injection. Za pomoca jezyka HTML i URI siec Network zostala r?wniez narazona na ataki, takie kiedy cross-site scripting (XSS), kt?re pojawily sie pospolu sposr?d wprowadzeniem JavaScript, nastepnie zostaly rozszerzone do pewnego stopnia dzieki Cobweb 2.0 a Ajax, uzywajace duzych ilosci skrypt?w. Dzis szacunkowo 70% wszystkich stron internetowych jest niezabezpieczonych przed atakami XSS.
Archiwizacja stron WWW[edytuj>

Z bezzwlocznie czasu masa zasob?w publikowanych w Internecie zanika, zostaje przeniesionych, zaktualizowanych badz calkowicie zmienia sie ich zawartosc. Owo sprawia, ze niekt?re odnosniki staja sie przestarzale. Okresla sie je w tamtym czasie mianem "martwych odnosnik?w" (ang. dead links). Stew ?w spowodowal, ze podjeto dzialania zaradcze, oraz np. Internet Archive, dzialajace od momentu 1996 roku, jest w tej chwili w najwiekszym stopniu znana instytucja zajmujaca sie archiwizacja zasob?w Internetu.
Standaryzacja[edytuj>

Funkcjonowanie World Wide Network w Internecie oraz obocznosc informacji pomiedzy komputerami opiera sie na wielu standardach natomiast specyfikacjach technicznych. Duza czesc tych dokument?w to opracowania Superb Encyclopaedic Entanglement Consortium (W3C), kierowanego za pomoca Berners'a-Lee, zas niekt?re sposr?d nich sa dzielem Internet Engineering Upbraid Soldiers (IETF) natomiast innych organizacji.
Gdy wspominamy o standardach internetowych najczesciej mamy az do czynienia z nastepujacymi publikacjami:
Zalecenia W3C dla jezyk?w znacznik?w, zwlaszcza HTML zas XHTML. Okreslaja whole struktury interpretacji dokument?w hipertekstowych.
Zalecenia W3C w celu arkuszy styl?w, zwlaszcza CSS.
Standardy ECMAScript (zazwyczaj w formie JavaScript), z ECMA International.
Zalecenia W3C dotyczace modelowania dokument?w obiektowych.
Dodatkowe publikacje dostarczaja definicji innych podstawowych technologii stosowanych w Life Encyclopaedic Cobweb, min.:
Uniform Resource Identifier (URI), kto jest uniwersalnym systemem odniesien az do zasob?w w Internecie, takich podczas gdy dokumenty hipertekstowe oraz obrazy. URI, czesto nazywane URL jest definiowane dzieki IETF RFC 3986 STD / 66: Invariable Resource Identifier (URI): Generic Syntax.
Protok?l HTTP, i ostro RFC 2616: HTTP/1.1 i RFC 2617: Autoryzacja HTTP, kt?re okreslaja, gdy przegladark

Adamlambertson

Zarzadzanie wypada do nauk ekonomicznych. Od chwili poczatku XX wieku, od czasu administracja próbowano wesprzec na naukowych podstawach, az do lat 60. XX wieku administracja pojmowane bylo jako czyn kierownicze, obejmujace nastepujace sekwencje postepowania: Programowanie, Organizowanie, Decydowanie, Uzasadnianie oraz Kontrolowanie, nazywane klasycznymi funkcjami zarzadzania. Klasyczne funkcje zarzadzania wyróznil najwyzszy "klasyk" zarzadzania Henri Fayol. Chociaz paradygmat zarzadzania zmienil sie od tego czasu radykalnie, tedy pozadane byloby ponowic sie do starszej, w wyzszym stopniu ogólnej definicji: administracja owo sztuka albo praktyka rozumnego stosowania srodków gwoli osiagniecia wyznaczonych celów.
(Zob. tez: Administracja, Koordynowanie)
Inne definicje zarzadzania:
Zarzadzanie jest sztuka osiagania zamierzonych rezultatów za sprawa innych ludzi, zarzadzajacy (menedzerowie) osiagaja cele organizacji poprzez organizowanie pracy innych, tudziez nie przez wykonywanie zadan osobiscie.
Zarzadzanie to dzialalnosc kierownicza polegajaca na ustalaniu celów oraz powodowaniu ich realizacji w organizacjach podleglych zarzadzajacemu, na podstawie wlasnosci srodków produkcji wzglednie dyspozycji nimi (wg Gilinskiego).
Zarzadzanie to dzialanie polegajace na dysponowaniu zasobami (wg prof. T. Pszczolowskiego).
Zarzadzanie to asortyment dzialan (planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrola) skierowanych na zasoby organizacji (ludzkie, finansowe, rzeczowe, informacyjne) wykorzystywanych z zamiarem osiagniecia celów organizacji. (wg Griffina).
Zarzadzanie owo porzadkowanie chaosu (wg prof. B.R. Kuca)
W odniesieniu do organizacji gospodarczych w zastepstwie slowa kierowanie uzywa sie kiedy niekiedy terminu administracja biznesu (ang. Business Administration). Obowiazek administracji biznesu ujmuje krótkie okreslenie: "Administracja biznesu ma dac mozliwosc, aby zostalo zrobione owo, co ma stanowic zrobione". Zarzadzanie biznesu jest dyscyplina akademicka, zas etap uniwersytetów a szkól biznesu nadaje poziom magistra sposród tej dyscypliny (Master of Business Administration, w skrócie MBA).
Spis tresci [ukryj]
1 Idea zarzadzania
2 Temat zarzadzania w organizacjach
3 Zarzadzanie operacyjne - administracja czynnikami konkurencyjnosci
4 Inne podmioty zarzadzania
5 Teoretycy zarzadzania
6 Zobacz tez
7 Linki zewnetrzne
Przedmiot zarzadzania[edytuj]

Podmiot zarzadzajacy nie stale jest tym, który wyznacza cele. Przykladem takiej sytuacji prawdopodobnie stanowic organizacja wojskowa, która ma az do spelnienia okreslona misje, lecz ani kobieta sama, ani jej dowódcy (podmioty zarzadzajace) nie formuluja tej misji. Formuluja jednakze zadania (co jest do zrobienia) natomiast okreslaja wartosci docelowe (ang. targets), alias wyniki, jakie powinno sie osiagnac. Przyklad ów pokazuje, iz zrzeszenie jest srodkiem osiagania celów, oraz wskutek tego jest przedmiotem zarzadzania. Inne typowe przedmioty zarzadzania majace identycznosc to zagroda, kapela ludzi, jednostka. Zwykle wypelniaja one klasyczne funkcje zarzadzania, totez - nie mówiac o wyjatki - powiemy, ze temat zarzadzania majacy tozsamosc jest na calosc podmiotem zarzadzania.
Z wyjatkiem szczególnych przypadków, kiedy np. zarzadzanie osobistym budzetem przy uzyciu pojedyncza osobe badz prowadzenie gospodarstwa w pelni samowystarczalnego, osiaganie zamierzonych wyników zalezy w czesci od czasu dzialania innych podmiotów. Skutkiem tego kierowanie obejmuje plus relacje (zwiazki) podmiotu sposród otoczeniem.
Kazdy podmiot w swym dzialaniu wykorzystuje zasoby. Zasoby sa przedmiotem zarzadzania. Do najwazniejszych naleza zasoby ludzkie (sila robocza tudziez jej kwalifikacje), zasoby finansowe, aktywa materialne (srodki trwale) a okres. Ostatnimi czasy raz za razem wiekszego znaczenia w dzialaniu organizacji nabieraja zasoby srodowiska naturalnego tudziez zasoby niematerialne (np. licencje, prawa autorskie), erudycja tudziez relacje z otoczeniem spoleczno-gospodarczym zaliczane do zasobów kapitalu niematerialnego (ang. intangibles, intangible capital). Skutkiem tego w zarzadzaniu zasobami wyrózniamy najczesciej:
zarzadzanie zasobami ludzkimi,
zarzadzanie finansowe,
zarzadzanie aktywami,
zarzadzanie czasem,
zarzadzanie srodowiskiem,
zarzadzanie wiedza,
[URL=http://www.kozminski.edu.pl/pl]Studia prawo[/URL]
zarzadzanie kultura
zarzadzanie relacjami, w zasadzie istotne swiezo administracja zwiazkami sposród klientem,
zarzadzanie kapitalem niematerialnym,
zarzadzanie problemami,
zarzadzanie konfliktami,
zarzadzanie stresem,
zarzadzanie jakoscia,
zarzadzanie ryzykiem,
zarzadzanie emocjami,
zarzadzanie nieruchomosciami,
zarzadzanie wartoscia firmy - Value Based Management.
Przedmiot zarzadzania w organizacjach[edytuj]

Przeznaczeniem organizacji jest systematyzowanie (porzadkowanie) dzialania jej uczestników w taki postepowanie, zeby realizowala swa misje, osiagala pozadane wyniki wzglednie wykonywala swe zadania niedaleko optymalnym wykorzystaniu (zuzyciu) zasobów.
Przedmiotem zarzadzania ogólnego (ang. General Management) jest zrzeszenie jako agregat. Az do zadan zarzadzania ogólnego wypada zarzadzanie strategiczne, modelowanie struktur organizacyjnych a kierowanie zasobami ludzkimi oraz aktywami. Nie mówiac o tego w nowym paradygmacie zarzadzania kladzie sie ogromny emfaza na rzad a budowanie kultury korporacyjnej.
Przedmiotem zarzadzania funkcjonalnego sa zadania ewentualnie autonomicznych czesci organizacji, które nazywamy funkcjami. Zgodnie z jednej sposród definicji (H. James Harrington) stolek w organizacji to kapela ludzi wykonujacych to samo zadanie. Najwazniejsza dziedzina zarzadzania funkcjonalnego jest zarzadzanie operacjami, utozsamiane ongi z zarzadzaniem produkcja, i dzien dzisiejszy czesto okreslane ogólniej w charakterze kierowanie wytwarzaniem wyrobów zas uslug. Obecnie wzgledne prestiz zarzadzania funkcjonalnego zmniejsza sie, bo w coraz wiekszym stopniu uzupelniane jest ono tudziez czesciowo zastepowane zarzadzaniem procesowym.
Przechodzenie z zarzadzania funkcjonalnego na zarzadzanie procesowe jest zjawiskiem charakterystycznym gwoli wspomnianej zmiany paradygmatu zarzadzania. W tym nowym paradygmacie administracja operacjami wolno odnosic sie w charakterze administracja czynnikami konkurencyjnosci.
Zarzadzanie operacyjne - zarzadzanie czynnikami konkurencyjnosci[edytuj]

Wyróznia sie trzy klasyczne czynniki konkurencyjnosci: forma, wartosc i roznoszenie. Przyrzeczenie wymaganej przy uzyciu targ jakosci produktu (wyrobu badz uslugi ewentualnie pakietu produkty+uslugi), kosztu nabycia oraz uzytkowania produktu i wymaganej ilosci, róznorodnosci, terminowosci dostaw produktu i szybkosci realizacji zamówien decyduje o konkurencyjnosci produktu, alias o jego atrakcyjnosci rynkowej w porównaniu sposród innymi produktami. Z wyjatkiem czynników klasycznych duzego znaczenia nabieraja ostatnio takie czynniki, podczas gdy bieglosc obslugi klientów (ang. Customer Service) natomiast cechy jakosci wykraczajace niezaleznie od postac konstrukcji oraz wykonania, np. ekologicznosc i obronnosc produktu oraz procesu produkcji.
Zapewnienie jakosci na modus standardowy jest zadaniem kontroli jakosci. Obserwacja jakosci jest funkcja organizacyjna. Obserwacja jakosci wykonuje swoje obowiazek w ów postepowanie, ze sposród wytworzonych produktów wybiera produkty spelniajace wymagania natomiast kwalifikuje je w charakterze nadajace sie az do przekazania klientowi zewnetrznemu wzglednie wewnetrznemu. Produkty nie spelniajace wymagan zostaja odrzucone przy uzyciu kontrole jakosci zas kierowane do poprawek, az do naprawy czy tez az do zlomowania.
Zapewnienie jakosci na sposób nowoczesny (w nowym paradygmacie zarzadzania) polega na zapewnieniu doskonalosci procesu wytwarzania tudziez dostarczania. Podstawa takiego postepowania jest stwierdzenie, ze jesli dzielo na kazdym etapie procesu jest wysokiej jakosci, owo na wyjsciu procesu powstaje produkt wysokiej jakosci. W praktyce parametry charakteryzujace stan produktu musza zawierac w sobie sie w okreslonych zas waskich granicach. Jezeli nie inaczej jest, mówi sie, ze proces jest niezachwiany. Podczas gdy niemniej zostanie stwierdzone, ze blizej nie okreslony sposród parametrów jakosci produktu nie miesci sie w zadanych granicach, powinno sie poszukac w procesie miejsc, które sa przyczyna defektu, i w nastepnej kolejnosci odwolac owe przyczyny. W ten podejscie realizowane jest sprzezenie zwrotne posrodku wyjsciem procesu, a miejscami w procesie decydujacymi o jego doskonalosci.
Opisany procedura sterowania procesem jest istota Kompleksowego Systemu Sterowania przez Stan - (ang. TQC - Total Quality Control). W praktyce olbrzymia wiekszosc procesów owo procesy nieciagle. W takich procesach tak jak analizowanie, gdy tudziez forma produktu na wyjsciu maja nature statystyczna. W odniesieniu az do takich przypadków oraz w odniesieniu az do procesów biznesowych mówimy o statystycznym sterowaniu procesami (ang. SPC - Statistical Process Control).
Zarzadzanie kosztami na badania sztampowy ma na celu redukcje kosztów dzialania organizacji. Dwaj najpowszechniejsze srodki prowadzace az do tego to kontroling kosztów polegajacy na narzuceniu dyscypliny budzetowej (patrz: budzet, budzetowanie) wszystkim komórkom organizacyjnym natomiast czynienie oszczednosci.
W zarzadzaniu procesowym w zastepstwie o redukcji kosztów mówi sie o redukcji strat. Podstawa programu redukcji strat jest posegregowanie strat. W odniesieniu az do niektórych procesów a funkcji, takich podczas gdy przebieg produkcji, azaliz koszty utrzymania ruchu, punktem wyjscia az do klasyfikacji strat jest klasyfikacja standardowa (np. siedem rodzajów strat produkcyjnych, tzw. Szesc Wielkich Strat w pierwszym standardzie Total Productive Maintenance, szesnastka glównych strat w drugim standardzie tego systemu). W praktyce najpowszechniejszym przedsiewzieciem majacym na celu redukcje strat jest eliminowanie z procesu wszystkich elementów, które nie przynosza wartosci dodanej, sa marnotrawstwem (patrz Muda). Przedsiewzieciem kompleksowym jest wyszczuplanie procesów (ang. streamlining). Przewaznie nie ogranicza sie ono do eliminowania elementów zbednych, niemniej jednak wymaga przeprojektowania procesu. Podstawowa metodologia wyszczuplania procesów, tak jak produkcyjnych kiedy i biznesowych, jest technika przemyslowa - metodologia wspierajaca administracja operacyjne, traktowana notorycznie jak samodzielna zasieg zarzadzania.
Najprostszy casus konkurowania w oparciu o koszty to konkurencja cenowa. Na niektórych rynkach, w zasadzie rynkach profesjonalnych, wysoka cena produktu jest akceptowana ponizej warunkiem niskich kosztów eksploatacji produktu oraz niskich kosztów wylaczenia produktu sposród eksploatacji. W takich przypadkach produkt konkurencyjny kosztowo to towar o niskim koszcie cyklu zycia.
Dostawa jako skladnik konkurencyjnosci jest adekwatnie wiazka kilku róznych czynników, które - zaleznie od sytuacja (gl. od czasu obszaru produktowo-rynkowego i sytuacji konkurencyjnej) - maja wieksze wzglednie mniejsze prestiz. Do najwazniejszych z nich trzeba solidnosc dostaw, inaczej wypelnianie przy uzyciu dostawce obietnic dotyczacych terminu dostawy. Teraz rosnie autorytet szybkosci dostaw, inaczej czasu, kto uplywa od momentu otrzymania zamówienia za posrednictwem dostawce az do momentu dostarczenia towaru na miejsce przeznaczenia. Czynnikiem podstawowym jest zapewnienie wymaganej ilosci towaru, pomimo tego w ramach tego rosnie waga róznorodnosci produktów. Targ wymaga jako ze coraz to bardziej róznorodnych produktów dostarczanych coraz to czesciej zas w co chwila mniejszych partiach. Dokonanie tego warunku wymaga elastycznosci systemu produkcyjnego, która jest tym wieksza, im krótszy okres oraz pomniejszy koszt przestawiania (przezbrajania - patrz SMED).
Jak wspomniano do góry, stan, cena natomiast roznoszenie nie sa jedynymi czynnikami konkurencyjnosci. Poreka pozostalych waznych chwilowo czynników konkurencyjnosci odbywa sie poprzez kierowanie srodowiskiem tudziez administracja bezpieczenstwem.
Wyszczuplanie procesu przewaznie prowadzi równolegle do jego przyspieszenia.
Prawidlowo prowadzone przeprojektowanie procesu pozwala osiagnac równolegle redukcje kosztów oraz poprawe jakosci produktu. Przeprojektowanie radykalne procesów biznesowych owo reengineering, który praktyczny jest w tej chwili nader z rzadka, poniewaz radykalizm jego metodologii przynosi w warunkach przemyslowych na wsio wiecej efektów negatywnych, anizeli pozytywnych. Do mniej radykalnych metodologii doskonalenia procesów naleza Business Process Redesigning tudziez Ulepszanie Procesów Biznesowych (ang. Business Process Improvement).
Inne podmioty zarzadzania[edytuj]

Gospodarka przyswajajaca (zbieractwo, myslistwo, rybactwo, pierwotne rolnictwo) wykorzystuje ograniczone zasoby naturalne, wiec jej celem jest nie przeciwnie akwizycja natomiast wykorzystanie tych zasobów, jakkolwiek plus ich zabezpieczenie. Wystepuja tu ale wrecz niektóre, niezbedne elementy zarzadzania, gdy rozczlonkowanie pracy, planowanie robót gospodarskich zas koordynowanie ich zas proste czynnosci administracyjne, podczas gdy wpis inwentarza.
W gospodarce pierwotnej (samowystarczalnej) jednakowo jak w gospodarce przyswajajacej a w wielu formach gospodarki kolektywnej (np. zagospodarowanie dzialów wodnych, system gospodarczy lesna) dzielo na ogól nie ma ustalonej ceny, wskutek tego nie musi odbywac sie tedy w ogóle kierowanie finansowe. Nie wystepuje tu zarzadzanie strategiczne, natomiast administracja operacyjne ogranicza sie do organizacji pracy.
W gospodarstwach rolnych natomiast w najprostszych formach dzialalnosci gospodarczej, kiedy znikomy wymiana handlowa, uslugi oraz praca (rzemioslo) wystepuja elementy strategii zas zarzadzania zasobami (poniewaz wystepuje substytucja pracy, kapitalu a energii), kierowanie jakoscia a organizacja pracy. Kategoria wynikowa jest tedy intrata lub zarobek, wystepuje dlatego zarzadzanie zakupami, tymczasem nie wystepuje administracja kosztami.
W gospodarstwach domowych podstawowym zagadnieniem zarzadzania jest zarezerwowanie dochodu oraz dysponowanych zasobów pracy i czasu posrodku konsumpcje biezaca (w tym ferie, odpoczynek zas rozrywka), oszczednosci tudziez inwestycje w czas przyszly (np. edukacje).
Szczególna dziedzina zarzadzania jest kierowanie osobiste, którego podmiotem jest jednostka, natomiast przedmiotem na suma jej budzet czasu. Administracja czasami w ciagu punkt wyjscia bierze uswiadomienie sobie z wykorzystaniem jednostke hierarchii wartosci dotyczacej tego, co jest gwoli niej wazne w jej zyciu. Celem jest racjonalne gospodarowanie od czasu do czasu, tzn. alokowanie go wg priorytetów wynikajacych z owej refleksji. Sztuka zarzadzania kiedy niekiedy bywa dodatkowo istotnym atutem pracownika w organizacji.
Inna szczególna dziedzina zarzadzania sa sytuacje szczególne; wyróznia sie na przyklad kierowanie katastrofami, zarzadzanie konfliktami, zarzadzanie kryzysowe.
Historycznie najwczesniejsza, w pelni dojrzala dziedzina zarzadzania jest zarzadzanie terytorialna oraz panstwowa. Najwczesniej uksztaltowala sie kierowanie zamiast (prawdopodobnie w 2 polowie VI tysiaclecia p.n.e.), bo miasta powstaly poprzednio powstaly panstwa.
Teoretycy zarzadzania[edytuj]

The comments to this entry are closed.

..



  • Blingo


. . .

Blog powered by Typepad